Σε αυτό το blog μπορείτε να διαβάζεται όλων των ειδών ιστοριών αγάπης. Ελπίζω να σας αρέσουν οι ιστορίες μου!
Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013
Χτες το απόγευμα συνάντησα μια παλιά μου φίλη από το γυμνάσιο είχα να την δω αρκετά χρόνια και έτσι της πρότεινα να πηγαίναμε για έναν καφέ, εκείνη δέχτηκε και έτσι πιάνοντας την κουβέντα μου διηγήθηκε την μεγαλύτερη αγάπη της.Πριν 2 χρόνια γνώρισε τον Σταύρο, τον ερωτεύτηκε από τη πρώτη στιγμή μετά από καιρό τα έφτιαξαν μα εκείνος ήταν απόμακρος και ψυχρός με τον καιρό το συνήθισε και η σχέση τους συνεχιζόταν μια χαρά.Στο πάρτι των γενεθλίων της, εκείνος γνώρισε την πρώτη και αγαπημένη της ξαδέλφη την Κέλι. Μέτα από λίγο καιρό ο Σταύρος την χώρισε και εκείνη έμαθε πως τα είχε φτιάξει με την Κέλι,την στεναχώρησε πολύ..τον αγαπούσε περισσότερο από οτιδήποτε και η ξαδέλφη της το ήξερε.Η φίλη μου θεώρησε πιο σημαντική την σχέση της με την ξαδέλφη της και έτσι δεν της είπε τίποτα και το άφησε να περάσει λέγοντας πως δεν την ενοχλούσε.Έχει περάσει 1 χρόνος από τότε και εκείνη ακόμα τον αγαπά και ακόμα δεν έχει καταφέρει να δεχτεί πως η σχέση του Σταύρου και της Κέλης συνεχίζεται και πήγε καλύτερα από τη δική της σχέση μαζί του,παρόλα αυτά η αγάπη της για την ξαδέλφη της ήταν εξίσου μεγάλη και έτσι έμειναν για πάντα δεμένες.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)